Дома Успешни приказни Екстра Фунги, компанија чиј квалитет е препознатлив на европскиот пазар

Екстра Фунги, компанија чиј квалитет е препознатлив на европскиот пазар

Е-пошта Печати PDF
 
2Сашко Антовски, директор на Екстра Фунги

Екстра Фунги, компанија од Кочани, започна со работа во 1988 година како фамилијарен бизнис и се занимава со откуп, преработка и извоз на високо квалитетни шумски печурки и овошје. Во 2007 година фирмата се проширува, се гради нов модерен објект за ладење, со што се создаваат услови за сопствен извоз и компанијата започнува со повисок степен на преработка на своите продукти. Во 2013 година, со цел да се прошират активностите во областа на овошјето, се гради модерен дел за преработка и нов објект за ладење со голем капацитет. Минатата година Екстра Фунги лансираше нов бренд Extra Food на пакувани замрзнати и суви шумски печурки и замрзнато овошје, за малопродажба во маркетите низ Македонија и надвор од неа.

3

“Околината на Кочани, каде што се наоѓа седиштето на компанијата и преработувачкиот капацитет, е добро позната по своето земјоделско производство. Големиот број на сончеви денови, плодната почва и чистата животна средина во Кочани и целата земја придонесуваат за висок квалитет на овошјето, зеленчукот и шумските плодови”, вели Сашко Антовски, директор на Екстра Фунги.

Најпознати производи на компанијата се: шумски печурки, шумски плодови и овошје. Со долгата традиција во бизнисот со печурки, компанијата нуди широк спектар на свежи, сушени, саламурени и замрзнати печурки како вргањ, лисичарка, јајчарка, рујница, ѓурѓовка, ливадарка, обичен смрчак… Од шумските плодови, во понудата на Екстра Фунги можат да се најдат шипинка, боровинка, капина, аронија, а тука се и овошјата како дињи, сливи, јагоди…

1

Екстра Фунги е извозно ориентирана компанија и речиси 95% од своите производи ги пласира на странските пазари.

“Сигурната и долготрајна соработка и цврстите деловни врски со локалните земјоделци и собирачи на шумски плодови од целата земја овозможуваат Екстра Фунги да биде претпознатлив нa странскиот пазар по својот квалитет, професионализам и сигурност во работењето. Географски најважни ни се пазарите во Франција, Италија, Шпанија, Германија, Чешка, Австрија и останатите земји од ЕУ. Поголем дел од извозот оди за преработувачката индустрија, а дел за директна консумација”, вели Антовски.

4Со поддршка од Проектот на УСАИД за микро и мали претпријатија, компанијата планира да го зголеми својот удел на пазарот преку развивање на производот, како и влез на нови странски пазари преку користење на веќе постоечките воспоставени односи со своите странски деловни партнери.

“Со своето долгогодишно искуство и професионално работење, Екстра Фунги разви високо чуство за потребите на клиентите.

Квалитетот, задоволните клиенти и бизнис етиката се зборовите по кои е препознатлив Екстра Фунги во бизнис културата во Европа”, потенцира Антовски.

Минатата година, во февруари, во Екстра Фунги инвестираше УСАИД преку Micro Investment Fund (MIF/МИФ). Средствата од инвестицијата на МИФ ќе бидат искористени за поддршка на развојот на компанијата и финансирање на обртниот капитал. Инвестицијата во Екстра Фунги и обезбедување на раст на бизнисот ќе доведат до нови можности за вработување. Се очекува компанијата да го зголеми својот тим со 10-15 нови вработени во наредните четири до пет години.

5

8

За фондот: Micro Investment Fund (MIF/МИФ) е Приватен Инвестициски Фонд (Private Equity Fund) формиран во јуни 2012 година со почетен капитал од 800.000 американски долари. Истиот е финансиран од страна на УСАИД и е во рамки на Проектот за развој на микро и мали претпријатија. Развојната цел на фондот е да го забрза креирањето на нови одржливи работни места преку инвестирање и поддршка на брзорастечки компании со потенцијал за понатамошен раст. Фондот инвестира во компании кои имаат реален потенцијал за раст и развој, потенцијал/атрактивност во индустријата во која е активна, конкурентската предност и профитабилност на производот, како и добро организиран и искусен менаџерски тим/сопственици со интегритет, отворени за партнерство, прифаќање на нови идеи и покажување на желба за напредок. Структурата на инвестицијата на Фондот е т.н. мезанин инвестиција (комбинација на кредит и капитал). Моделот на мезанин инвестиција ќе ги таргетира постоечките микро компании кои имаат потенцијал за раст, а истовремено недоволно колатерал за да добијат банкарски кредит. Фондот е активен партнер во фирмите каде што инвестира и учествува во донесувањето на клучните одлуки, како и во креирање на стратегија за развој.

Фондот може да инвестира само во македонски приватни компании, преку превземање на активна, малцинска сопственост не помалку од 10% од сопственоста на компанијата. Со одредени исклучоци, инвестициониот опсег на инвестиции по поединечна компанија може да биде помеѓу 50.000 и 100.000 американски долари, вклучувајќи ги и дополнителните инвестиции во било која портфолио компанија.

apliciraj
svedoshtva

Новости

Зголемете ги потенцијалите на вашиот бизнис, вклучете се во Проектот на УСАИД за микро и мали претпријатија!

Отворена е можноста за вклучување на претприемачите во Проектот на УСАИД за микро и мали претпријатија, кофинансиран од...

Вклучете се во Проектот на УСАИД за микро и мали претпријатија, зголемете ги потенцијалите на вашиот бизнис!

Отворена е можноста за вклучување на претприемачите во Проектот на УСАИД за микро и мали претпријатија, кофинансиран од...
  • viagra générique indien cialis preço billig viagra danmark
  • buy viagra over the counter where can i get kamagra viagra sildenafil in new zealand achat viagra forum kamagra barato kamagra online kaufen acquistare orlistat on line dostinex mg lamisil senza ricetta
    ci vuole la ricetta per il viagra receptfri viagra viagra mg
      vardenafil sydney kamagra australia shop do you need prescription for viagra australia